شکست فتنه‌های آمریکا تقصیر شرکت‌های اینترنتی است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

کلینتون:
در حالی که فتنه‌گری‌های آمریکا در کشورهای ایران و سوریه به خاطر حمایت گسترده مردم از حکومتهایشان با شکست مواجه می شود، هیلاری کلینتون، برای فرار از این رسوایی، شرکتهای اینترنتی را مقصر این شکست‌ها دانست.
به گزارش  وبلاگ مهدی موعود ،شبکه العربیه در خبری اعلام کرد: «"هیلارى کلینتون"، وزیر امور خارجه آمریکا، از شرکت هاى اینترنتى خواست ارائه ابزار سرکوب به حکومت هایی از قبیل ایران و سوریه را متوقف کنند و در بستن دهان دموکراسى خواهان و آزادى طلبان مشارکت نکنند.»

بنابر این گزارش، کلینتون همچون گذشته با نامیدن اغتشاشگران و فتنه گران به آزادی خواه و دموکراسی طلب گفت: «شرکت هاى خصوصى فعال در امور اینترنتى باید نقش خود را در دفاع از آزادى ایفا کنند و نه تنها در حمایت از فعالان سیاسى، بلکه در حفظ امنیت و آزادى عمل و اندیشه عموم مردم مشارکت نمایند.»

وى که همواره حفظ منافع آمریکا و عدم استقلال دیگر ملت ها را نشانه آزادی معرفی می کند، گفت: «این شرکت ها اطلاعات حساس و مهمى را در اختیار حکومت هایى قرار داده اند که به ضرر فعالان سیاسى مخالف و منتقد تمام شده است. آنها حتى بعضى از اشتراکات افراد و جمعیت ها در شبکه هاى اجتماعى را بسته اند تا مانع مباحثات سیاسى شوند. کار به آنجا رسیده است که بعضى شرکت ها به فروش نرم افزار و سخت افزارهایى پرداخته اند که مستبدان را در سرکوبشان یارى رسانده است.»

کلینتون در این کنفرانس که با حمایت "گوگل" برگزار شد، اظهار داشت: «وقتى بعضى از شرکت هاى کامپیوترى دستگاه ها و برنامه هاى مراقبت و شنود و پیگیرى را به دستگاه های امنیتى سوریه و ایران مى فروشند، باید به طور قطع بدانند که حاصل کارشان، براى تجاوز به حقوق بشر و تعدى به حیات مردم مورد بهره بردارى قرار مى گیرد.»

در حالی کلینتون مدعی سرکوب مردم در ایران و سوریه است که جمهوری اسلامی و دولت سوریه همواره بر حمایت های مردمی استوار بوده اند. اساساً ابزار سرکوب برای کشورهایی همچون آمریکا مفید است که برای حفظ امنیت خود نیاز دارند تمامی مکالمات شهروندانشان را شنود کند و تمامی ارتباطات آنها را زیر نظر بگیرند.

از سوی دیگر گویا کلینتون سرکوب معترضان "جنبش وال استریت" و سانسور گستره فعالیت آنها در اینترنت را که به طرح قانون "سوپا" منجر شده است را در تناقض با آزادی و دموکراسی نمی‌بیند.

منبع: جام نیوز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها